beats by dre cheap

IZ PERA JEDNE BOŠNJAKINJE(IDENTITET I NIJE TOLIKO BITAN)

PREBROJAVANJE KRVNIH ZRNCA
"Pitam se zašto mi u BiH nasjedamo na te „uvozne“ probleme i toga nikad nismo imali."

Nekad mi se čini da smo mi Bošnjaci najsretniji ljudi na svijetu, čini mi se kao da nemamo nikakav problem, pa u nedostatku problema počnemo da izmišljamo probleme i sami sebi „mobu na leđa navlačimo“. Da li je to usud nas Bošnjaka da smo sami sebi najljuće sudije. Još se naša krv na zločinačkim kamama nije osušila, još se iskopavaju tijela rasuta po raznim masovnim grobnicama diljem BiH, još bijemo bitku opstanka na ovim prostorima i grcamo u problemima raznih vrsta, bez rješenja na vidiku. Mi, Bošnjaci, smo si uzeli kao najbitniji zadatak da si prebrojavamo „krvna zrnca“ i pravimo priču tamo gdje je nema, izmišljamo si Šijitizam i ostale marginalije. Toliko se snage troši u bespotrebnim raspravama koliko je ko i na kojoj TV bio zastupljen u proteklom mjesecu Ramazanu, odnosno ramazanskom programu na ovdašnjim TV stanica. Koliko je ko puta spomenuo Hz. Aliju i tako u nedogled. Nisam teolog i sebi ne uzimam pravo da se upuštam i teološke rasprave i nadmudrivanja, ali sam osoba razumom obdarena, i sa tog stanovišta mogu da kažem „ja vas ne razumijem“… Ne znam kome u ovoj Bosni treba da smeta i zašto da mu smeta, ako neko kaže da voli hz. Aliju i da ga citira, kad je i sam Poslanik s.a.v.s. volio hz. Aliju. Ja volim hz. Aliju, hz. Fatimu, hz. Hasana i hz. Huseina, hz. Hatidžu i šta je u tome problem, a nisam šija. Volim i hz. Ebu Berka, hz. Omera, hz. Osmana, Talhu r.a., Zubejra r.a. i sve ostale ashabe Allahovog dž.š. Poslanika. I ne vidim u čemu je problem. Pitam se zašto mi u BiH nasjedamo na te „uvozne“ probleme i toga nikad nismo imali. Mi Bošnjaci smo na bedemu Islama, nosimo bajrak Islama u najisturenijem dijelu dunjaluka. Stoljećima svjedočimo šehadet i čuvamo Dini i Islam, u Evropi i zbog toga plaćamo visoku cijenu. Sve do agresije na BiH nismo bili opterećeni ni sunitima ni šiitima, i jedni i drugi su nam bili Muslimani. Suniti smo, ali smo od svega najviše bili ummet Muhammeda a.s., sa agresijom na BiH su nam došle i nove informacije, kao i organizacije sa svojim interesima i pomutile su mozak (hvala Allahu dž.š.) nevelikom broju Bošnjaka, ali su odjedom Bošnjaci počeli da pričaju nebuloze i upuštaju se u rasprave o nečemu što smo do jučer sa takvim poštovanjem gledali i doživljavali. Raspravljamo se o osobama kojima je Poslanik s.a.s.v. zagarantovao Džennet, polemišemo o njima koji su svoje živote, imetke dali za Islam, o onima koji su prvi posvjedočili šehadet, o njima koji su lijegali u postelju Poslanika s.a.v.s., znajući da će kuća, kao i postelja poslanikova biti napadnuta, o njima koji su s Poslanikom na put Hidžre krenuli i s Njim s.a.v.s. pronosili bajrak Islama...

Molim Allaha dž.š. da mi podari iskrenost u vjeri i životu kakvu je imao Ebu Bekirr.a., da mojim kodom protiče fluid pravednosti i poniznosti kakav je proticao bićem Omera r.a., da imam stid Osmanov i pobožnost, skromnost, razboritost i hrabrost Alije r.a. I kada bi sve ove osobine upotpunila u svoju ličnost znam da bi tada sigurno barem djelićem ličila na prvaka ovog svijeta Muhammeda a.s. Kao žena bi voljela da u sebi imam čistotu, krhkost, iman i darežljivost hz. Fatime, kao i odlučnost, ustrajnost, pokornosti nepokolebljivost hz. Hatidže... Bošnjaci, pametnom je i išaret dosta...

Autor: Elmedina Muftić
Izvor: bosnjaci.Net

 

 

Danas je islamski svijet duboko podijeljen,vode se ratovi,ubijaju jedni druge,unose se nemiri,vještački pojačavaju međumezhebske razmirice i razlike u mišljenjima i stavovima,muslimani međusobno ubijaju jedni druge ili bivaju ubijeni,jedni kao sredstvo i materijal,iskorišteni,podržani i često nahuškani od strane din-dušmana Amerike i Izraela i njihovih Arapskih sluga u tobožnjem „džihadu“koji na najprljaviji,najbrutalniji i najsvirepiji način vode protiv pojedinih diktatura,no u zemljama gdje se skinu određeni diktatori i uspotavi se“Američka“demokratija,isti ti faraoni i taguti koji guraju nedozrele i glupave mladiće u rat u Siriji primjerice,okreću leđa toj demokratiji i podržavaju svrgavanje legalno i legitimno izabranih predstavnika,te podržavaju vojnu huntu...no,ja ću se osvrnuti u ovom tekstu na naše unutarbosanske prilike i tendencije,o ovim izvanjskim koje se tiču muslimana jedna vrijedna i poštovana,naša sestra Ruyah na svome blogu „Sve na ovom svijetu prašina je“

( http://oneummah.blogger.ba/),skoro pa redovno podastire najsvježije informacije o dešavanjima u islamskom svijetu,najobjektivnija mišljenja sa različitih izvora itd.te je s tog aspekta možda suvišno moje pisanje o tome...

Svjedoci smo tendencije prozivanja i etiketiranja svega i svačega na raznoraznim fb.grupama,stranicama,pa i na raznoraznim blogovima,na različitim tzv.“da`wetskim“ stranicama od kojih su mnoge i do sada donosile pometnju,etiketiranje,sijale razdor svojim različitim tumačenjima pojedinih pitanja oko kojih se muslimani razilaze,pljuvanjem i vrijeđanjem pojedine uleme i pojedinih kategorija i grupacija muslimana,neke od njih otvoreno tekfire,svrstavaju u mušrike,zabludjele,itd.(poput stranica“putvjernika.com““džemat-sabah.com“zatim zvanična stranica samozvanog daije i fakiha koji se odmetnuo od IZ Zijada Ljakića,itd.itd.)

Na društvenim mrežama pojedinci i grupe vode žestoke rasprave o pojedinim osjetljivim pitanjima,dajući sebi za pravo da protekfire i pljuju po čitavim narodima,islamskim grupacijama i načinima mišljenja i tumačenja pojedinih vjerskih aspekata,često ostrašćeni i nafilovani uglavnom sa isključivih i zajedljivih web-portala,stranica,grupa,koje otvaraju uglavnom isti takvi neodgovorni pojedinci različitih fela,kategorija,pravaca,naobrazbe...

Često su u takvim raspravama,bukvalno svađama,dijalozima,na kojima kako rekoh pojedinci vođeni tekfir-ideologijom i isključivošću protekfire čitave zajednice i pojedince,najagilniji i najbučniji oni sa niskom općom i vjerskom naobrazbom,ili oni koji su se i sami baškarili i neometano širili,osnivajući pojedine  vlastite zajednice,poput one u Boćinji,usvajali jedan isključiv i grub način razmišljanja i djelovanja desetlječima ničim neometani,da bi im sada odjednom zasmetao primjerice,jedan uvaženi Profesor,akademske naobrazbe,od ranije poznat po edebu,općepriznatim lijepim i ljudskim manirima,a povrh svega inteligentan i obrazovan,naravno,riječ je o profesoru Hafizoviću..

Jedan uvaženi alim sa hatibskog minbera džamije“Kralj Fahd“(naravno,riječ je o Safvetu Haliloviću,na kojeg se odnosio dio hutbe o“zapaljivom govoru“uvaženog Reis ef.Kavazovića u džamiji u Stocu)koji napadajući profesora Hafizovića tako revnosno i stravstveno brani tzv.“tradicionalni Islam“kakav je došao u Bosnu sa Osmanlijama,godinama se ne oglašava niti jednom riječju primjerice,na pljuvanje,etiketiranje,vrijeđanje i prozivanje islamskih derviških redova,sa kojima je i došao“tradicionalni Islam“i koji je stolječima utkan i sastavni dio istog,od strane pojedinaca na svojim tribinama,predavanjima,sijelima,pa i na pojedinim javnim medijima,a koji desetlječima vaninstiucionalno i ne pitajući nikoga za mišljenje,godinama siju fitnu i prave razdor jednostranim i neinstitucionalnim tumačenjem Islama,vrijeđajući i omalovažavajući čak i institucije IZ.

Dotičnom je zasmetao način oblačenja,podvezivanja i nošenja kose jednog ovdašnjeg šejha na kojeg se takođe obrušio u hutbi,no nikad mu nije zasmetao izgled i nošnja,primjerice kudikamo veća kosa i brada jednog nesrećno stradalog Hafiza koji je javno i brutalno napadao institucije od kojih i sam dotični prima plaću,brutalno izvrijeđavši njegove kolege,te koji je svojevremeno organizovao pohod i oslobađanje Careve džamije od derviša,koji je po mnogima začetnik i ideolog jedne destruktivne i isključive tekfir-ideologije koja će se godinama kasnije,napominjem“nesmetano“širiti...

Ovo je samo jedno izdvojeno mišljenje poput ovog naše sestre,jedan svojevrsni revolt na višedecenijsko vrijeđanje ovdašnje uleme,obrazovanih,uglednih i poštovanih ljudi,jednostrano i isključivo tumačenje islama koje ne daje pardona drugom i drugačijem a koje proteklih mjesec dana kulminira na raznoraznim stranicama i društvenim mrežama...takođe,moje mišljenje je,koje ovaj put nije izdvojeno,jer se sa istim slaže najveći broj ovdašnjih muslimana,jeste prihvatanje i slijeđenje institucija IZ,uvažavanje njenog mišljenja i stava po raznoraznim temama oko kojih se danas  vode žučne rasprave,pa makar se i ne slagali u svemu i sa svim zvanično izraženim mišljenjima i stavovima...citiraću u tom pogledu jedan dio hutbe uvaženog Reis ef.održane prije oko sedmicu u Stocu:

Živite svoju vjeru u predanosti Bogu, ispunjavanjem svojih obaveza i udaljavanjem od harama. Allah je rekao: Bojte se Boga koliko možete...  Poslanik je pozvao: Čuvaj se zabranjenog pa ćeš biti najpobožniji čovjek.

„Neznanje je otrov za vjernike. Poslanik, a.s., kazao je da je bolji jedan pobožan alim od hiljadu neukih pobožnih muslimana. Gledajte od koga ćete uzimati znanje o vjeri. Oni koji vas pozivaju na isključivost i koji ne unose sigurnost u vaša srca i našu zajednicu nisu rabbanijuni, oni koji pozivaju Gospodaru svjetova. Na njih nas Kur'an upozorava: Allah želi da vam oprosti, a oni koji se za strastima svojim povode žele da daleko s pravog puta skrenete. (Al-Nisa, 27)“

(http://www.rijaset.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=17442:hutba-reisu-l-uleme-u-stocu&catid=203:mina-vijesti-kat&Itemid=459)

 

Takođe podsjećam sviju nas na riječi imama Tahavija r.a. kojeg uz Ebu Mensura El-Maturidija r.a.kao pripadnici Hanefijskog mezheba slijedimo u Akaidu:

 

Rekao je imam Tahavi :

 

ونُسَمِّي أهل قِبلتنا مُسلمين مؤمنين ، ما داموا بما جاء به النبي صلى الله عليه وسلم مُعْتَرِفِين ، وله بِكُلّ ما قاله وأخبر مُصَدِّقِين.

 

“Pripadnike naše kible nazivamo muslimanima vjernicima, sve dok priznaju ono što je preneseno od Poslanika i dok čvrsto vjeruju u sve ono o čemu nas je on obavjestio.”

 

 Tumačeći ove riječi imam Ibn Ebi-l-Izz veli: “Rekao je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem:

 

من صلى صلاتنا واستقبل قبلتنا وأكل ذبيحتنا فهو المسلم له ما لنا وعليه ما علينا.

 

‘Ko klanja namaz kao što ga mi klanjamo, i okreće se prema našoj kibli i jede ono što mi koljemo, takav je musliman, njemu pripada ono što i nama pripada i ima obaveze koje i mi imamo.”

 

Dalje kaže: “Ovim govorom šejh (Tahavi) želi da ukaže da su iman i islam jedna cjelina i da čovjek ne izlazi iz okvira Islama zbog grijeha kojeg čini sve dok ga ne ohalali. A pod izrazom “pripadnici kible” se smatraju oni koji se pripisuju Islamu i koji se okreću prema kibli, pa makar bili i od sljedbenika strasti (ehlu-l-heva) ili griješnici, ukoliko ne negiraju ono sa čime je došao Poslanik.”

Esselamu alejkum we rahmetullahi we berekatuhu svim dobronamjernim i tolerantnim muslimanima!!!

 

Wahdetu-l-kesret(Jedinstvo mnoštva )
http://jedinstvoummeta.blogger.ba
31/08/2013 15:35